niedziela, 16 września 2012

Ojciec Uli ;)

Poniżej zdjęcie które mam tylko dlatego że kiedyś wrzuciłem je na jedna internetowych galerii.
Dysk już dawno szlag trafił...
Na faceta trafiłem na dużej imprezie firmy Shell w Poznaniu, to był okres popularności "Kryminalnych"
więc jak tylko się pojawił Marek Włodarczyk dopadła go duża grupa reporterów i fanów.
Jako że nie leży w mojej naturze rozpychanie się łokciami dałem radę zrobić dwa może trzy zdjęcia.  
Druga rzecz że akurat wtedy od kilku lat nie miałem telewizora i tylko bardzo z grubsza wiedziałem kto to jest :)

DSLR A100 + 70-200/2.8 SSM, 2007

ps. Tytuł dałem ojciec Ulu, bo widziałem go w kilku odcinkach serialu Brzydula.
Zresztą zagrał w nim świetnie. W Kryminalnych nie widziałem go ani razu :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz