czwartek, 13 września 2012

Gesty Pana Ulricha

...no to prawie wróciłem do domu.
Po sześciuset trzydziestu kilometrach dojechałem dziś do Warszawy.
Piszę teraz nie pierwszy i nie ostatni raz z hotelu Ibis.
Ostatnie cztery dni były dla mnie niezwykle intensywne.
Okazało się, że Seminarium Nida 2012 oznacza pracę do dziesiątej wieczorem.
Spotkałem tam mnóstwo wspaniałych ludzi,
z pewnością na długo pozostaną mi w pamięci rozmowy z Markiem Poźniakiem
(dziękuję Marek) no i....
...długa rozmowa, o północy z Ulrichem Hass-Pursiainen na temat fotografii
i znaczenia pojęć - estetyka i jakość obrazu :)
Zmierzenie się w dyskusji z Panem Pursiainenem było dla mnie niezwykłym doznaniem.
To człowiek o ogromnej wiedzy... i erudycji
...
Oprócz wykładów w czasie imprezy był także wyznaczony czas na prezentacje portfolio
i konsultacje młodych fotografów z zaproszonymi prelegentami.
Obserwowanie żywej gestykulacji Pana Ulricha było zajmującym doświadczeniem :)


 NEX7 + 50/1.8 OSS

ps. ...no i trafiłem z Markiem do informatora imprezy :)



3 komentarze:

  1. Ano własnie NEX-6.
    Nareszcie kitowy obiektyw o wielkości naleśnika. Nareszcie wizjer i to jaki. Myślę o kupnie, bo i inne rzeczy mi się tu bardzo podobają.
    Ciekawe, ale wydaje mi się, że ten NEX-6 przy dobrej cenie zdaje się mieć szanse pogrzebać NEX-7, czy to znaczy, że w przyszłym roku doczekamy się...... NEX-PRO?

    O RX-1 nie będę się rozwodził. Już mi się marzy w każdym razie... Podejrzewam, że cena na wejściu to będzie ok. 8999 PLN (czy się mylę?), ale liczę na zejście poniżej 8000 w pewnym czasie.
    Co o tym sądziesz, jakie przemyślenia w tej dziedzinie, dasz się nieco nakłonić do takich wynurzeń? Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się na początku troszkę zdziwiłem, bo komandosem się nie czuję, ani tym bardziej nie wyglądam, ale google mnie naprostowały :):):)
    Pozdrowienia brachu!

    OdpowiedzUsuń