niedziela, 27 marca 2011

Zdjęcie z końca lat osiemdziesiatych ubiegłego wieku. :)

Trafiłem ostatnio na stare zdjęcie,
na którym jestem sfotografowany z "leninówka" na głowie.
(miałem wtedy chyba szesnaście lat) Znalazłem też krótką notatkę
z początku dwudziestego pierwszego wieku:


"Gdy mieliśmy szesnaście lat
Byliśmy nieco szaleni
Odważni
Szczęśliwi
Zabawni
Otwarci
Chwilami poważni
Świat stał przed nami jak wyspa do zdobycia.
Przez barbarzyńców.
Gdy mieliśmy szesnaście lat
Byliśmy całkiem szaleni

...i tylko nie wiem
czy braliśmy nasze marzenia serio,
czy przeczuwaliśmy ich pogrom."

Gdy to pisałem musiałem mieć raczej kiepski nastrój.
...
Gdzieś w okolicach 1989, czyli to pewnie był Zenit albo Fed. Kto jest autorem zdjęcia niestety nie pamiętam...
..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz