niedziela, 2 października 2011

Rodenkirchen


Widok z balkonu, pokoju Atrium Rhein Hotel.
Tuż za Kościółkiem widocznym na zdjęciu płynął sobie Ren.
To przepiękne miejsce, znajdziecie je jakieś 10 kilometrów na południe
od słynnej Kolońskiej katedry, gdybyś  czytelniku kiedyś trafił w te strony
zajrzyj koniecznie do restauracji  Zum Treppchen.
Ja będę ją pamiętał chyba do końca życia.
Jadłem tam nieprawdopodobnie pyszne steki.
Wracając do balkonu i tamtej nocy…
  …To było rok temu, pamiętam że byłem zmęczony, było późno,
postanowiłem mimo wszystko skończyć butelkę whiskey kupioną na lotnisku.
i zrobić kilka zdjęć. Siedziałem sobie,
czekałem aż skończy się naświetlanie i processing.
Noc była ciepła.
Najbardziej jednak pamiętam zapach powietrza znad rzeki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz