wtorek, 25 października 2011

Oświetleniowiec


Dwa lub trzy lata temu kręciłem kolejne odcinki poradnikowe na stronę lustrzanka sony.pl
Na planie była świetna atmosfera, bo i ekipa była znakomita.
Na zdjęciu jeden z oświetleniowców, niestety nie pamiętam nazwiska.
Imponowała mi ich praca ponieważ potrafili złapać w blendy
nawet ostatnie promienie światła.
Poniższe zdjęcie zrobiłem jak zwykle  w biegu, nieco przypadkiem,
w trakcie przygotowań do kolejnego ujęcia.
To był lipiec, było bardzo gorąco, po kilku godzinach pracy
ekipa techniczna pozdejmowała koszule :)
Niestety nie moja makijażystka…
Twarz doświetliłem wbudowana lampą błyskową.

W takim kadrze i z takim niebem kolega "od świateł" wyszedł nieco socrealistycznie.
Jak robotnik który ma władzę nad światem...


5 komentarzy:

  1. Z ostatnim zdaniem nie sposób się nie zgodzić, skojarzyło mi się dokładnie tak samo, zanim jeszcze przeczytałem opis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy przygotowywałem to zdjęcie do publikacji w uszach pobrzmiewało mi to:

    http://dj.krzychoo.wrzuta.pl/audio/6JxrJry0G7D/hej_mlody_junaku

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Rafale, jest Pan w Ulubionych;-)
    ŚWIETNE ZDJĄTKA I ŚWIETNE PORADNIKI DZIĘKI ZAMIESZCZONEMU LINKOWI.
    Jest potrzeba kształcenia;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy "hecioski"
    Roman

    OdpowiedzUsuń