poniedziałek, 31 października 2011

Kolory Czarnkowskiego deptaka

Właśnie jestem w Czarnkowie.
Dzisiaj poszedłem sobie na króciutki spacer z aparatem na ramieniu.
Miasteczko zmienia się i pięknieje.
Gdy w domu zacząłem oglądać zdjęcia pomyślałem że Czarnkowski deptak
jest bardzo, bardzo kolorowy.
Można znaleźć dość „odjechane” zestawienia kolorystyczne.
Nie wiem, może to jest odreagowanie na poprzednie kilkadziesiąt lat szarzyzny?
Lata osiemdziesiąte i początek dziewięćdziesiątych kojarzą mi się z beznadziejnością,
odrapanymi murami, szarością ulicy…
Dziś jestem na tyle rzadko w tym mieście że widzę więcej niż jego mieszkańcy.
Dziś Czarnków wygląda jakby był w zupełnie innym kraju niż dwadzieścia lat temu…
… no i w sumie to jest fakt, to jest zupełnie inny kraj.
W jednym z pierwszych postów znajdziecie czarno-biały Czarnków.
Dziś czas na kolor :)
Lekko przesadzony, dość intensywny ale prawie prawdziwy :)








ps. jeszcze jedno :)
011011

2 komentarze:

  1. hdr-y? ładna ten deptak. Miałeś super pogodę na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda była średnia na zdjęcia, ale za to funkcja HDR Painting w NEX 5N sprawia że przy każdym oświetleniu daje się coś wycisnąć z motywu.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń