środa, 12 października 2011

Czas

Czas, czas to jest coś czego ciągle mi brakuje.
Czas to jest coś czego nie da się rozciągnąć, kupić i posiadać.
Od dawna mierzony, dzielony, na minuty, miesiące, lata.
…a nawet i zimy.

Praga, Stare Miasto

"Chciałbyś chociaż przez chwilę
Wstrzymać zegar bezlitosny
Niech opamięta się miły
Niech odetchnie niech odpocznie

Wahadło z mosiądzu odlane
Biedne słania się i opada z sił
Z jego objęć wyrwany
Byłbyś bardziej beztroski
Jest czymś niezrozumiałym
Mechanizmu ciągły pośpiech "
Edyta Bartosiewicz

ps. ...a tymczasem jutro śmigam do Sofii :)

5 komentarzy:

  1. Jak znajdziesz czas to zajrzyj do Świetlicy, często o Tobie wspominają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. …a ja często myślę o przyjaciołach ze Świetlicy..
    Niestety dopiero druga połowa listopada będzie dla mnie nieco luźniejsza…
    Jędrzej pozdrów wszystkich ode mnie serdecznie.
    Wielu ludziom w kraju opowiedziałem już o niezwykłej ekipie z Poznania!

    OdpowiedzUsuń
  3. To mam nadzieję że kiedyś się zobaczymy w Meskalu, pozdrowię przy najbliższej okazji, jestem w ich szeregach dopiero od jakiegoś miesiąca :)

    P.S. To miłe, również im przekażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrów ode mnie Bułgarię. Dawno tam nie byłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja ostatni raz byłem w Bułgari podczas Moskiewskiej olimpiady... tez pozdrow od bronka...

    BTW. Mnie tez ten praski zegar zmusil do zrobienia mu zdjecia.... i nawet sie przymierzalem zeby je na bloga wrzucic... ale nie chcialo mi sie odkopywać slajdu... ech nie ma to jednak jak cyfra.

    OdpowiedzUsuń