poniedziałek, 20 czerwca 2011

Where track will lead me



Znalezione w starych zapiskach, no może nie jakiś bardzo starych, ale ze sześć lat mają :)
Na filmiku znajdziecie dworzec kolejowy we Wrocławiu i Szczecinie.
Muzyczkę nagrałem kamerą VG 10, ale skorzystałem jedynie z dźwięku :)


 ....
Patrze na twarze ludzi w przedziale
Jakiś Pan narzekający na zmianę rozkładu jazdy
Jakaś Pani czyta tanią gazetę dla kobiet
Przede mną siedzi ładna studentka, czyta tanią książkę dla kobiet za 9.99
(duży napis z ceną na okładce)
Obok niej siedzi jakaś dziewczyna, a może kobieta?
Raczej kobieta...
Trudno stwierdzić 28, 30, 35?
Moje myśli zwolniły, prawie zasypiam
Mam nastrój na pograniczu rezygnacji, przygnębienia, paniki, walki, nieprzysiadalności.
Wychodzę z pociągu...
...nareszcie.
Idę w kierunku napisu-TU WOLNO PALIĆ.
Zapalam cygaretkę którą kupiłem bo rzucam palenie.
Patrzę idzie ta-28, 30, 35.
Uśmiecha się.
Pytam
- przesiadka?
- nie, czekam na transport, tu wolno palić, uwielbiam takie tablice..
- wiesz rzucam palenie dlatego palę tę cygaretkę
- ja nigdy nie rzucę
- mnie poprosił mój trzy i pół letni syn...
- mnie mój 16 letni też... kilka razy, ale bez skutku
... raczej jednak 40 pomyślałem...
- muszę sprawdzić o której Ona przyjeżdża-powiedziałem
- cześć-uśmiechnęła się
- cześć-odpowiedziałem na uśmiech.
---------------------------------------------------------------------------------------------


Piosenkę dedykuję Danielowi Cz. z którym jeszcze niedawno pracowałem :)

3 komentarze:

  1. Dziękuję za dedykację ;)
    Piękny utwór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mateo, pozdrowienia dla brata! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy rzuciłeś palenie i nie wiem czy próbowałeś tabletek TABEX (na receptę od lekarza)trzeba przestrzegać dokładnie instrukcji która jest w tabletkach - ja swego czasu przy pomocy w/w tabletek rzuciłem... 6 miesięcy nie paliłem,ale pewnego dnia stanąłem na zakręcie życia i w godzinę, prawie ramę spaliłem...
    może Tobie się uda lub udało.
    Pozdrawiam
    Ps
    ja znowu przymierzam się do walki z nałogiem, a co z tego wyjdzie zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń