wtorek, 26 kwietnia 2011

Monidło

Dzisiaj, tak nieco na szybko bo zaraz lecę na pociąg :)
Monidło.
Rolę społeczna monidła każdy zna.
Nie każdy jednak je popełnił J
  …a tak zupełnie serio wiele lat temu,
z okazji chrzcin syna moich przyjaciół w ramach prezentu
zrobiłem serię zdjęć tychże przyjaciół jak i napisałem piosenkę.
  (z tej strony mnie nie znacie :):):)  )
Poniżej zdjęcie i tekst piosenki:
(muszę ją kiedyś nagrać i umieścić na blogu)

 Rolleiflex lub Rolleicord dokładnie nie pamiętam.
Pamiętam że z lat trzydziestych.
Przefotografowałem malutkie zdjęcie z albumu.


Kołysanka dla Wojtusia

Już gwiazdy na niebie...
Śpij mały śpij
Mrugają do Ciebie
Śpij mały śpij

Zamknij oczy a natychmiast przyjdą sny
będziesz baśnie najpiękniejsze śnił

Już księżyc na niebie
Latarnią lśni
By czuwać samotnie
Gdy Wojtuś śpi.

Zamknij oczy
a natychmiast przyjdą sny
będziesz baśnie najpiękniejsze śnił..

już gwiazdy na niebie...
Śpij mały śpij
Mrugają do Ciebie
Śpij mały śpij
Śpij mały śpij
Śpij mały śpij....


ps. pozdrowienia dla Wojtka, Karoliny i Romana

ps.2 No to nagrałem, ponizej dźwiękowa wersja kołysanki zapisanej powyżej :)






                          

2 komentarze: