sobota, 23 kwietnia 2011

Huśtawka



Ostatnio nie dodawałem postów bo od tygodnia trwa u mnie akcja przeprowadzka.
Krótko mówiąc ciężka sprawa.
Wcześnie rano pobudka i do wieczora, przenoszenie, przynoszenie, odnoszenie, rozstawianie itd..
Dziś jednak odpuściłem sobie nieco  poszedłem na godzinkę na sspacer z synem.…
Swego czasu podjąłem temat karuzeli.
Dziś podejmuję temat huśtawki:)
To wprawdzie dość banalne, choć fascynujące urządzenie.
Daje pozory latania:)
Plac zabaw może być źródłem inspiracji.
Wystarczy szeroko otworzyć oczy i…
… odchylić ekranik w NEXie


 NEXio 5 z E18-55

5 komentarzy:

  1. Karol, ostatnie dni spowodowały, że czuję każdy mięsień, nadźwigałem się jak osioł, a gdy późnym wieczorem odpalałem komputer to po prostu zasypiałem nad nim ...
    Tak czy inaczej jestem juz przeprowadzony, teraz się trzeba urządzić :) To zajmie pewnie kilka tygodni.
    Na razie w kącie salonu stoi z piętnaście kartonów z płytami, książkami itd...

    OdpowiedzUsuń
  2. powinienem napisać nareszcie się przeprowadziliście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopie do tej pory myslałem że ty jesteś nocny Marek, a ty też jesteś ranny ptaszek :)
    Ściskam Cię - smacznego jaja!

    OdpowiedzUsuń
  4. za chwil parę na świąteczne śniadanko uciekam, stąd tak wczesna pora :)
    Zdrowych i szczęśliwych i nie zmoczcie nowego parkietu jutro :))))

    OdpowiedzUsuń