czwartek, 1 grudnia 2011

Słowiki

Zdjęcia z wczoraj.
O Poznańskich Słowikach słyszał chyba każdy.
Nie jestem rodowitym Poznaniakiem (nieustannie czuję się Czarnkowianinem)
ale odkąd pamiętam w lepszym lub gorszym stanie neon naprzeciwko Zamku przyciągał mój wzrok.
Był też taki czas że zupełnie nie dział, ale od kilku lat znowu cieszy oczy pełnią swoich barw.
Dla mnie to jeden z symboli Poznania.
W sumie jak po chwili namysłu to słowiki najbardziej to..
kojarzą mi się z majowymi i czerwcowymi nocami kiedy miałem szesnaście lat, jeździłem pod namiot...
Darły sie w niebogłosy :):):)


Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać przed strzeleniem tego czegoś...  :)
 Nie wiem kompletnie dlaczego ale troszkę mi się skojarzył powyższy obrazek z Leśmianem:
....
Ty przychodzisz jak noc majowa...
Biała noc, noc uśpiona w jaśminie...
I jaśminem pachną twe słowa...
I księżycem sen srebrny płynie...
Kocham cię...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz