sobota, 31 grudnia 2011

Idzie Nowy

Rok prawie odszedł
Rok prawie minął
Prawie odszedł
Taak, prawie już poszedł
Gdzie będziemy?
Gdy odejdzie sobie stary rok
Rok prawie odszedł
Rok prawie minął
Mieliśmy już niezłe czasy
Ale odeszły
Nowy rok nadchodzi
Stary już prawie odszedł.

Na motywach piosenki

„Summer's Almost Gone”
The Doors
;-)



Dziękuję wszystkim czytelnikom, zaglądaczom, szperaczom, szczególnie komentatorom
za te kilka miesięcy istnienia Pawlacza.  Kiedy w lutym, zupełnie spontanicznie wpadł mi do głowy pomysł na założenie fotobloga jeden z kolegów powiedział mi że to właściwie nie ma sensu bo zakładających i prowadzących blogi jest dużo więcej niż czytelników…
Okazuje się że nie jest tak źle
:)
Mam nadzieję że starczy mi „pary” czasu i pomysłów żeby kontynuować zapełnianie Pawlacza,
mam nadzieję interesującymi obrazkami…
…a Wam starczy ochoty by tu zaglądać
Życzę wam wszystkiego naj… a czego?  to Wy już lepiej wiecie.
Tak więc idzie nowy rok, jak zwykle z ogromnymi obawami, troszkę niepewnie,
ale nieodmiennie, z wielką zieloną nadzieją.  :)


NEX5 + 18-55 Dąbki 2010




9 komentarzy:

  1. Będę pierwszy z noworocznymi życzeniami- jeśli starczy Ci czasu sił w 2012 to ja będę na pewno zaglądał tu.
    Do Siego Roku.


    Już strzelają, a ja myślałem że wojny już nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę chyba ostatni. Także wszystkiego najlepszego! :D

      Usuń
  2. Dzięki za życzenia! :)
    I do zobaczenia w przyszłym roku na Pawlaczu, a może i w tzw realu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Rafal, duzo swiatla, dobrych kadrow no i wszystkiego co potrzebne w zyciu prywatnym!
    Mam nadzieje ze bedziesz kontynuowal z blogiem, ja tu jestem codziennie i zawsze oczekuje na cos nowego, a moze i na cos czego moglbym sie nauczyc od mistrza!

    Ps. Ostatnie fotki z plynami sa niesamowite plus super szczegolowo objasnione - mysle ze wielu uzytkownikom lacznie ze mna bardzo sie ten zestaw podobal, szczegolnie ze bylo wyjasnienie no i samemu mozna bylo poprobowac.

    Jeszcze raz wszystkiego naj, no i fajnie bylo by sie kiedys zobaczyc, szkoda tylko ze daleka droga miedzy nami,

    Pozdrawiam,
    Tomasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci Tomku i jak to mówią Vice Versa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rafale ja nie będę oryginalna... Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i oby był lepszy od tego, który minął :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Vena, jak Nowy będzie podobny to już będzie nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego Rafałku w Nowym 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za dużo się człowiek filmów o duchach naoglądał... - widzę jakąś twarz w oknie, tym po prawej, bliżej ramy.

    OdpowiedzUsuń