czwartek, 25 sierpnia 2011

W drodze na AirShow


W tym roku po raz dwunasty odbędą się  Międzynarodowe Pokazy Lotnicze AirShow w Radomiu.
(27-28 sierpnia)
Jadąc dziś taksówką na dworzec w Poznaniu,  
kierowca widząc moją kurtkę lotniczą z naszywką z pokazów z przed dwóch lat
spytał mnie czy nie boję się jeździć na takie imprezy bo ciągle słyszy o jakiś wypadkach lotniczych… Trzymajmy kciuki żeby w tym roku nic się nie wydarzyło i dopisała pogoda. 
Muszę przyznać się, że dla mnie piloci, szczególnie akrobacyjni to ludzie nie z tego świata.
Pamiętam jak dwa lata temu okazało się że jedni z najlepszych pilotów świata
z grupy Red Arrows są w tym samym hotelu co ja.
Możliwość porozmawiania z nimi i zwyczajnego uściśnięcia im dłoni
zrobiło na mnie większe wrażenie niż  gdyby nagle w drzwiach pojawiła się Sharon Stone :)
Program tegorocznych pokazów zapowiada się bardzo ciekawie.
Jakby co to znajdziecie mnie w okolicach wielkiej ciężarowy Sony.
…to co widzimy się na AirShow?


Biało-Czerwone Iskry nad stolicą  z okazji tegorocznej rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.
  Zdjęcie zrobiłem będąc w biurze, przez okno. :)

9 komentarzy:

  1. Widzimy, może wyjaśnisz mi trochę obsługę nexa-3, straszne mam problemy z obrazem, prześwietlony, kolory skóry jakieś nienaturalne, z a200 nie miałem takich problemów, pozdrawiam do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy, podeślij mi kilka zdjęć, postaram się pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  3. No jacha :D
    Jutro o 13 (na szczęście pkp nie strajkuje) wysiadam na dworcu w Radomiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do zobaczyska Panie Rafale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również niezwykle ucieszył brak strajku PKP ;-) Bilet na pociąg już czeka :-) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rafale, Sharon już nie taka fajna, też wolałbym pogadać z pilotami z RA :)

    OdpowiedzUsuń