niedziela, 14 sierpnia 2011

Poranek nad Zatoką Pucką


Wczoraj odkryłem Rzucewo.
Dotarłem tam z Maćkiem K. o 3:30.
Pan na recepcji powiedział że musimy „szybko” spać :)
Gdzieś koło 7:30 poszedłem na krótki rekonesans
i okazało się że pałac w którym spałem znajduje się nad Zatoką Pucką.
Poranek był pochmurny ale dzięki temu urokliwy.
Ogromne wrażenie zrobił na mnie stary park z ogromnymi powykręcanymi drzewami.
Wszystko to wyglądało jak na dziewiętnastowiecznych romantycznych obrazach.
Dzisiaj dwa ujęcia na zatokę, ale pewnie do Rzucewa jeszcze wrócimy.




3 komentarze:

  1. Uoooooo!! długo będziesz w tej okolicy ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem wczoraj, pomiędzy godziną 3:30 a 18:00.
    :)
    Wiem jednak że muszę tam wrócić na zdjęcia.
    Myślę że jesień musi być tam piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. uoooj :) my właśnie w gdańsku ...

    OdpowiedzUsuń