czwartek, 24 lutego 2011

Kazimierz nW 2006

Jakiś czas temu wydawało mi się że twardy dysk jest
lepszym pomysłem na archiwizację niż płyta DVD.
Jakiś czas temu domowy dysk zewnętrzny spadł ze stołu…

...no i nie działa :(

W związku z tym przeglądam moje stare archiwum na płytach,
czasami znajduję dość ciekawe rzeczy.

Jednak przeglądanie płyt jest strasznie wolne i hałaśliwe.
Jak napęd w moim malutkim Vaio wejdzie na pełne obroty, to trzeba pogłośnić telewizor :)
Jednak właśnie dzięki płytom mam teraz cokolwiek z moich starych fot...

Poniżej zdjęcia na które się dziś natknąłem i wydały mi się ciekawe
:

Kazimierz nad Wisłą w lutym 2006 roku.

 Sklejka z dwóch zdjęć, moje początki z dłubaniem w PSE v2.0
Obydwie ekspozycje DSC-H2 




 KM 7D + 200/2.8





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz