czwartek, 30 sierpnia 2012

Wystawa "Wolny Afganistan"

Historia jest ciekawa.
Rafała Michałowskiego poznałem wiele lat temu.
Był stałym klientem sklepu FotoDura w którym pracowałem 11 lat.
Niedawno namierzył mnie za pośrednictwem Pawlacza.
Zaprosił mnie do obejrzenia wystawy jego zdjęć zrobionych w Afganistanie.
Dzisiaj udało mi się na nią pójść.
Niestety miałem niewiele czasu, ale było fajnie, pogadaliśmy, Rafał oprowadził mnie po wystawie.
Powiem krótko, znakomita, niemal wszystkie zdjęcia to portrety,
a wśród nich kilka prawdziwych perełek najwyższej próby.
Zdjęcia takie jak lubię...po prostu prawdziwe.
Prawdziwe pod względem tematu, prawdziwe pod względem światła.
W oczach tych ludzi widziałem akceptację dla Rafała, widziałem dumę.
Teraz uwaga najważniejsze... pierwotnie wystawa miała wisieć do końca sierpnia,
macie jednak jeszcze dodatkowy miesiąc by tam wpaść.
Dla tych co mają mniej więcej po drodze i tych co mają nieco dalej moja serdeczna rekomendacja.
Wystawę znajdziecie w Bibliotece Uniwersyteckiej na ul. Ratajczaka w Poznaniu.





RX100





Rafale jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i spotkanie.






2 komentarze:

  1. Dzięki za info. Z wielką przyjemnością pójdę zobaczyć wystawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność po mojej i jak sądzę autora stronie :)
    Dobrą fotografią należy się dzielić! :)

    OdpowiedzUsuń