poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Dziewczyna z wypożyczalni kaset wideo

Poniższe zdjęcie zrobiłem gdzieś w okolicach 1995 lub 96 roku.
Nic wielkiego.
Po prostu dziewczyna z wypożyczalni kaset wideo na Piekarach.
(pamiętacie VHSy? :) )
Niestety nie pamiętam nawet jak miała na imię...
Pamięć się zaciera, zdjęcia pozostają.
Pamiętam jeszcze że były to pierwsze próby z Fomą, chyba T800 czy jakoś tak.
Wołana w zwykłym Hydrofenie.
Wychodziło mi gigantyczne ziarno, ale wtedy właśnie ten efekt mi się podobał :)
ps. czy nie przypomina Wam trochę młodej Nastassii Kinski??



1 komentarz:

  1. Nie wiem jak wygląda (i jak wyglądała Nastasia Kinsky), nigdy nie miałem pamięci do nazwisk aktorów. Natomiast zdjęcie podoba mi się. Ja jestem dinozaur i lubię zdjęcia z ziarnem. A ziarno nie jest gigantyczne, jest równe i drobne. Jest O.K.

    OdpowiedzUsuń