wtorek, 6 marca 2012

...z okna IBISa

Dziś zabrakło miejsca na trzecim piętrze (dla palących)
Zostałem oddelegowany na siódme piętro.
Okazało się że siódme piętro jest już powyżej dachów kamienic i widać Pałac Kultury.
Nie mam statywu więc ISO 6400 poszło w ruch, obiektyw 55-210mm @ 200mm i 1/80s.
Bardzo rzadko sięgam po takie czułości, ale chciałem się z Wami podzielić tym widokiem :)

NEX 7 + SEL 55-210mm

ps. AMR miałem szczerą chęć zadzwonić że jestem w Wawie, ale późno wyszedłem z biura i marzyłem już tylko o trzech rzeczach - drinku, prysznicu i łóżko. Pozdrówka :)

3 komentarze:

  1. jutro warszafski mityng ;) możesz nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny widoczek, jak widac czasami oplaca sie wziac pokoj dla nie palacych :-)

    Szerokiej drogi do NRD w takim razie :-)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń