poniedziałek, 5 marca 2012

Dziś rano na dworcu.

Zwiał mi pociąg, i to tylko o minutę.
Zupełnie już nie można liczyć na PKP.
Dawniej spóźnienia były normą, teraz InterCity śmigają zgodnie z rozkładem :)
Krótko mówiąc miałem okazję zobaczyć jak postępuje budowa nowego dworca w Poznaniu.
Więc zupełnie nie planowana fotka zrobiona dwie godziny temu.
...a ja cóż jeszcze w drodze :)

(Słońce jak oszalałe świeci w oczy, jakby chciało powiedzieć WIOSNA za chwilę Panie sierżancie!)


   NEX7 + Zeiss 24/1,8 - wysłane prosto z Warsa :)

5 komentarzy:

  1. no proszę ;) taka niespodzianka ;) a gdzie śmigasz ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa - (frankfurt) - Kolonia - (Frankfurt) - Warszawa - Kedzierzyn - Poznań
    :)
    Jak będę miał chwilę we stolycy dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na kolonie jedziesz :)

    no to czekamy z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To raczej półkolonia jest bo tylko ze środy na czwartek :)
    Tak czy inaczej trzeba zrobić druga zbirówkę w większym składzie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość że jeżdżą o czasie to jeszcze dokarmiają TVN 24 inscenizując efektowne katastrofy... A ja tam się cieszę że zostaję w WLKP., bo podczas tej "zbirówki" w Wawie jeszcze jakiś zbir by mnie zaczepił ;-P

    OdpowiedzUsuń