piątek, 9 marca 2012

Hauptbahnhof

Przed chwilką wróciłem z Kolonii.
Byłem tam w tempie ekspresowym, mniej więcej dobę.
Więc fotografowanie w biegu, jak zwykle zresztą...
Fajne było to że miałem okazję przejechać się pociągiem który "dość" szybko jedzie.
 Ekranik pokazujący aktualną prędkość

Dworzec główny w Kolonii jest świetnie położony, dokładnie obok słynnej katedry.
Nie wszyscy pewnie wiedza ze to właśnie w tym mieście od kilkuset lat produkuje się...
...Wodę Kolońską.
Pamiętam ze kiedyś na każdą wodę toaletowa mówiło się woda kolońska :)
Duży napis nad peronami przypomina sławna wodę „Echt Kölnisch Wasser”
czyli, Autentyczna Wodę Kolońską.

NEX 7 + 24/1,8   

Na koniec fotka zrobiona aparatem który mnie zaskoczył na całej linii,
pod względem funkcji, jakości i zabawy jaką daje - DSC HX10.
Zdjęcie zrobiłem w pełnym automacie, z ręki,
aparat wybrał opcję "sześcioklatkowej" redukcji drgań i szumów.
(w bardzo szybkim tempie robi sześć zdjęć i łączy je w jedno ostre)

I jeszcze na deser portrecik moje kumpla Tomka
( najpierw zrobiłem zdjęcie z efektem Malowidło HDR 
- znany wśród ekipy zbirów jako Menel Mode :) , a potem użyłem trybu Ilustracja






3 komentarze:

  1. to co nam pokażesz po powrocie ?? ;)


    czy jeszcze nie możesz powiedzieć ?? :P


    300km/h tylko to w u nas nawet piraci drogowi nie umią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Menel Mode rządzi :)

    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A jesteś w Poznaniu 15.03?

    OdpowiedzUsuń