piątek, 30 marca 2012

...po targach.

Po długim i niełatwym tygodniu przed chwilką wreszcie wróciłem do domu.
Ostatnie trzy dni spędziłem w Łodzi.
Czułem się troszkę jak ten zawiany facet z dowcipu:
"Podchodzi nawalony facet do taksówkarza i się pyta
- pszepraaaaszam, czy mosze mi pan powiećieć gdzie ja właściwie jestem??
 - No oczywiście w Łodzi!
 - ....to ja pszeciesz wiem, ale Pan mnie powie: na jakim morzu???"
Padam już ze zmęczenia więc dodam jeszcze tylko trzy fotki
strzelone jak zwykle w biegu na naszym stoisku.


obydwa zdjęcia NEX 7 + Jupiter 8 m39 50mm/f2

NEX 7 + Sonnar 24mm/f1,8

Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich z którymi miałem okazję porozmawiać na targach.
Szczególne dla Marka P. , Emilki oraz Daniela za świetny wczorajszy wieczór :)

4 komentarze:

  1. Fajnie było się znów zobaczyć. Szkoda tylko, że nie mieliśmy okazji dłużej porozmawiać. :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie widziałeś się z moimi znajomymi, choć za pewne ani oni ani Ty nie wiesz o co chodzi :) Mianowicie wiem, że na pewno byli na targach w Łodzi, m.in. po to, by spotkać się z redakcją czasopisma Digital Foto Video. Przy okazji polecam gazetkę, forum i ludzi (redakcję i użytkowników).

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey :)
    Dziękuję za liczne komentarze.
    DFV dostaję co miesiąc na biurko :)
    Znam wszystkich redaktorów osobiście.
    (W Sony od czasu do czas prowadzę konferencje prasowe o nowych aparatach)
    Niestety na fora mam bardzo mało czasu.
    Nawet na nasze firmowe...

    Serdecznie pozdrawiam
    Raf

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy. Jak napisałem w mailu - ciekawy blog. A jak blog jest ciekawy, to aż chce się go czytać i nie można skończyć.
    Ja też DFV dostaję co miesiąc - listonosz w drzwiach mi przekazuje :)
    Nikogo z nich nie znam osobiście (chyba, że paru użytkowników), jednak dużo się udzielam na forum, więc uważam ich za swoich znajomych, bo - jak już wspomniałem - świetni ludzi, zarówno w redakcji, jak i użytkownicy. Na forum Sony nie wchodzę lub wchodzę rzadko, bo to forum systemowe. Nie mam za dużo do powiedzenia o Sony (choć używam lustra tej marki), dlatego wolę fora ogólne, gdzie nie gada się tylko o jednej marce, a o wszystkim.

    Pozdrawiam
    Bartek

    OdpowiedzUsuń