niedziela, 18 marca 2012

Architektura

Dziś jeszcze trzy ujęcia z piątkowej wizyty na Starym Rynku w Poznaniu.
Klasyczne w formie i treści :)
Pomyślałem sobie że przez to że tak rzadko zaglądam na starówkę
znowu zacząłem patrzeć na nią jak ktoś przyjezdny.
Ostatni raz patrzyłem tak na to miejsce w dziewięćdziesiątym trzecim...
...ale tak na prawdę to była inna Polska, inne miasto, inny rynek no i ja byłem innym facetem.
Sporo się od tego czasu zmieniło, rynek jest piękniejszy, uliczki są piękniejsze.
Od strony Wzgórza Przemysława nad dachami kamieniczek przy rynku wyrósł zamek,
jest jeszcze co prawda spowity rusztowaniami 
ale już nie długo z pewnością, będzie można podziwiać starówkę z jego wieży.



Poznań, 16 marca
DSC HX10

ps. od kilku dni intensywnie poznaję nowy aparat kompaktowy,
który niebawem trafi na półki sklepowe.
Przyszło mi w związku z tym do głowy że gdybym musiał zrezygnować z NEXów,
z jaki s dziwnych powodów nie mógłbym fotografować lustrzanką...
... to i z kompaktem może być fajna zabawa :)
Zresztą właśnie włożyłem rolkę filmu do FEDa 5B, a w drodze do mnie jest obiektyw Orion 15,
 - dwudziestka ósemka o niesamowitej jasności f/6 :):):)
Jest to bardzo rzadkie szkło i myślę że jak już do mnie dotrze to
podzielę się z Wami spostrzeżeniami na jego temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz