niedziela, 12 lutego 2012

Mija rok...

…mija rok odkąd odkładam kawałki siebie na pawlacz.
Myślę o tym jak o czymś dość niezwykłym dla mnie
bo jest to swoiste porządkowanie rzeczywistości.
Porządkowanie nie jest moją domeną.
Bałagan raczej - to moje ja.
Mało chyba jest bardziej nieuporządkowanych ludzi.
Zwykle coś zaczynam i nie kończę.
Jak rok temu zakładałem tego bloga myślałem że to będzie taki mały eksperyment.
Ciągnę go jeszcze, nie wiem jak długo.
Pamiętam jak byłem nastolatkiem pisałem wiersze, potem pisałem piosenki,
potem zapaliłem się do fotografii.
Nie wiedziałem absolutnie co jest dla mnie ważniejsze.
Pamiętam też że byłem wtedy całkowicie opanowany przez prozę i pezję Steda.
Chciałem być jak on.
Człowiek Nikt.
Okazało się jednak że chyba wolę fotografować.
Zobaczyłem kilka miejsc w lesie między Czarnkowem a Gorajem
które koniecznie chciałem utrwalić.
Z czasem w fotografii urzekło mnie to swoiste połączenie techniki i sztuki,
co prawda przez małe "sz" ale zawsze.
Pamiętam jak wtedy mój Przyjaciel Arek powiedział żebym został takim Stedem z aparatem.

Pamiętam jak zrobiliśmy wspólną wystawę w Czarnkowie.
"Soul for sale" taki był tytuł.
Dziś bym lepszego nie wymyślił mimo że wtedy byłem dość zakręconym i zakompleksionym głupcem.
Arek i ja, no i FED 5B
Słynne łąki nadnoteckie, czyli coś jakby Cudne Manowce

ps. Serdecznie pozdrawiam wszystkich Pawlaczowych szperaczy. Dziękuję że tu zaglądacie.

edit:
ps2. Whitney Houston [']['][']

6 komentarzy:

  1. Każdy ma swoją DROGĘ...

    Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze Ci Rafale kolejnych tak udanych lat jak ten pierwszy rok.
    Fajnie jest kazdego dnia sobie wejsc do "Pawlacza" i zobaczyc co jest w nim nowego, jak autor sie czuje, jaki ma humor, o czym dzis pomyslal, jakie jest jego zdanie na dany temat itp.
    Plus jak dla mnie jest to jeszcze inspiracja i nauka (podpatrywanie ustawien, zastosowan obiektywow, itp itd).

    Oby tak dalej!

    Pozdrawiam,
    Tomek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam i trzymam kciuki za kolejny rok! Bracie.

    PS. Tych chłopców ze zdjęcia skądś znam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci chłopcy ze zdjęcia są tak dalecy a tak bliscy....
    Pozdrowienia Arecki!

    OdpowiedzUsuń