środa, 25 kwietnia 2012

Wczoraj wieczorem we Wrocławiu

Jak już pisałem zogonion ostatnio jestem okrutnie, jak pies na dzikich polach.
Wizytowałem ostatnio Wrocław. Piękne miasto...
Więc dziś obrazy które zapamiętałem z wczoraj.
Z przed chwili...w sumie.
Grupa Zbirów w mojej łazience (to już drugi raz choć w innym składzie>>),
MatCzok który mnie nawiedził wczoraj,
piwo w Spiżu, życie nocne na rynku...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fot. Radek Pietrzkiewicz

Wszystkie zdjęcia NEX 7 + Zeiss 24 mm f/1.8


...a jutro śmigam do Opola spotkać się z Markiem P :)
ps. pozdrowienia dla wszystkich Pawlaczowych obserwatorów.
...a tak swoją drogą 100 lat dla Pandy!


5 komentarzy:

  1. Ach!Nocne życie!Żebyż już chociaż te noce cieplejsze....

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey Lucynka, dlatego ze chłodno musiałem ogrzać ręce papierosem...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak oryginalne Zbiry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dziękuję za wykonany hmmmmm ... telefon :) pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.flickr.com/photos/aroszkowski/7124776129/in/set-72157617236676616/
    http://www.flickr.com/photos/aroszkowski/7124777503/in/set-72157617236676616/

    :) menel mode w praktyce :D

    OdpowiedzUsuń