poniedziałek, 9 stycznia 2012

DEX

Zastanawiałem się jakie zdjęcie dziś umieścić na Pawlaczu.
Możliwości było kilka.
Pomyślałem że od jakiegoś czasu udaje mi się zamieszczać codziennie (w sumie "co nocnie")
nowe zdjęcie, raz lepsze raz słabsze, ale zwykle aktualne :)
Dziś więc po prostu zdjęcie z dziś.
Temat klasycznie fotoamatorski. Praca nosi tytuł:
"Mój kot"
Prosto i zwięźle.
Użyłem prostych środków technicznych. Lampa w trybie bezprzewodowym, NEX 7 + E55-210mm
Krótko mówiąc wszystkim miłośnikom kotów dedykuję:

Dexter

9 komentarzy:

  1. Dzisiaj to my powinniśmy pisac, a Ty czytac !Wszystkiego naj...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc zapomniałem że dziś są moje urodziny...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Rafał! Dużo zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń bo to chyba w życiu najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego Panie Rafał :)

    Jak w WWA będziesz to się wiśnióweczki napijemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj staruszku... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki staruszku.Jesteś cały rok starszy :):):)

    OdpowiedzUsuń