poniedziałek, 30 stycznia 2012

Dąb w Dąbkach

Dzisiaj rzut oka na lato.
Konkretnie lato 2009
Poniższe zdjęcie to nic wielkiego, właściwie powstało z "braku laku"
a raczej dobrego obiektu do fotografowania.
Miejsce akcji Dąbki.
Obiekt Dąb
Technika:
Prosta, open flash, czas naświetlania 30s, trzymałem lampę HVL42 w ręku,
doświetlając różne fragmenty kadru. W związku z tym że 30s nie wystarczyło
zrobiłem w sumie trzy zdjęcia po trzydzieści sekund i połączyłem je w PSE.
Zabawa była fajna i w zasadzie z niczego, malując światłem,
udało się stworzyć przyjemny dla oka obraz.
W sumie nic wielkiego, ale to dobre ćwiczenie na pracę z lampą w ręku :)
A330 +18-55SAM + HVL42AM



4 komentarze:

  1. hmm... wiesz co, tym razem nie. Za bardzo to plastikowo wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie masz rację.... zachciało mi się efektu Duto....

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa gunem, ale racja troszke za bardzo plastikowo jak na moje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka lat temu lubiłem od czasu do czasu tak właśnie zmiękczyć foty.
    Miałem kiedyś filtr Duto do Rolleia i efekt był podobny.
    Natomiast co do konkretnie tego zdjęcia to oczywiście taka forma może się podobać lub nie. Mnie trzy lata temu się podobało, dziś pewnie nie użyłbym takiego efektu. :)

    OdpowiedzUsuń