środa, 20 marca 2013

...życie, chyba.

W zasadzie można by powiedzieć że żyję.
Choć czasami mam wrażenie że życie płynie gdzieś obok.

Wyszedłem dziś z dworca Łódź Kaliska, zapaliłem,
patrzę na witrynę kiosku z prasą i zamurowało mnię.
Palę patrzę, czytam od niechcenia tytuły, dziewięćdziesiąt procent to kolorowe pisma
w rodzaju Życie na szczycie,  Twoje Imperium, Twój styl, Flash.... więcej nie pamiętam...
Nagle zmroziło mnie...
...zresztą sami zobaczcie zdjęcie...
Nie mam pojęcia w jakim świecie żyjemy.  Kto drukuje takie rzeczy, kto chce zarobić na śmierci dziecka, dlaczego, dlaczego tak jest!??
Książka ze wspomnieniami kogoś kto w gruncie rzeczy nic nie przeżył, nic nie stworzył,
jest znany tylko z tego że żona jest oskarżona o dzieciobójstwo?
Ech...


7 komentarzy:

  1. Taka niestety jest ludzka natura - czyjaś tragedia zawsze była w cenie. Spójrz chociażby na rzymskie igrzyska.
    Wydawałoby się, że od gladiatorów i ludzi rzucanych lwom na pożarcie dzieli nas naprawdę sporo czasu i jesteśmy bardziej ucywilizowani, a jednak tak nie jest.

    To się po prostu świetnie sprzedaje. Dlaczego? Poza tym, że treść "z grubej rury" przykuwa uwagę, jest tania rozrywka, niedrogi dreszczyk emocji nie wymagający refleksji i wysiłku. Jak nie w gazetach, to w wyrastających jak grzyby po deszczu programach typu "Ukryta Prawda".

    OdpowiedzUsuń
  2. Pociesz się, że obok Lęk Wysokości lezał... troszkę ambitniejsza pozycja....
    Kiedy wracasz do żywych?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardziej przeraża, że ci ludzie (nie chcę ich nazywać Rodzicami) sami potrafią się karmić i rosnąć na tej tragedii. Ja wiem, że młodzi, ja wiem, że wokół podszepty, ale mimo wszystko...

    PS
    Z lokalizacji wnioskuję, że na Targi przybyłeś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki chłopaki za wpisy.
    Przyznam że widok tych "pamiętników" wkurzył mnie bardziej niż się spodziewałem...
    Faktycznie jestem na targach w Łodzi.
    Zapraszam serdecznie, w tym roku częściej spotkacie mnie na sali konferencyjnej D. Opiekuję się prelegentami, sprzętem i salą.
    Plan na dziś:

    10.30-12.00 Jacek Bonecki "Fotograf w podróży"
    12.00-13.00 Krzysztof Niesporek "Nikiszowiec"
    13.00-14.30 Tomasz Tomaszewski "Życie w podróży"
    15.00-16.00 Marek Poźniak "W drodze z NEXem"
    16.30-18.00 Jarek Kolc/Rafała Wylegała - Sony Academy "System NEX"

    W tym roku mamy długą listę prelegentów :)
    Zdecydowanie polecam cudownie prawdziwe zdjęcia Krzyśka Niesporka z Nikisza, Fascynujący świat Marka Poźniaka, Bonecki będzie promował swoją książkę - czyli będzie mocno nasycony i gęsty świat obrazów Jacka Zdjęć z Podróży.
    No i oczywiście warto wpaść na prelekcję Tomka Tomaszewskiego..
    Pozdrawiam.
    Raf.

    OdpowiedzUsuń
  5. A, to nie omieszkam jutro wejść i się przywitać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie Cię oglądam w Fotoprogramie bez nazwy, lubię Twój styl wypowiedzi, zdecydowanie jedna z najlepszych wypowiedzi! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. cate_ater, bardzo dziękuję, jest mi miło że komuś się podoba zupełnie normalna wypowiedź bez kombinacji :)

    OdpowiedzUsuń