czwartek, 4 lipca 2013

PreNEX ;)

Znalazłem niedawno dość stara zdjęcie .|
Zobaczycie na nim moją skromną osobę
z kompaktowym aparatem pełnoklatkowym z wymienną optyką.
...no dobra z aparatem małoobrazkowym ;)
Dużo mniejszy i lżejszy od Zorki, Feda, Leici, czy Canona P.
Chodzi oczywiście o aparat Werra III.
Patrząc na to zdjęcie pomyślałem sobie że wtedy polubiłem ten aparat
dokładnie za to samo za co polubiłem NEXy.
Stąd nieco przewrotny tytuł PreNEX :):):)
Zresztą pisałem już o nim wcześniej:
WERRA
...pisze ponownie bo niedawno kupiłem dwie Werry :)

fot. Andrzej D
Druga połowa lat dziewięćdziesiątych :)

ps. pozdrowienia z IE do Wawy.

3 komentarze:

  1. Aparaty dalmierzowe są super. Gdyby miało sens mocowanie do nich obiektywów 300 lub 500 mm ;) to byłby to mój jedyny aparat.

    P.s. I nic się znowu nie pochwaliłeś, że przyjeżdżasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. I na dodatek nie bylo kolegi w Warsie BWE.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sie nie pochwaliłem bo w Warszawie bylem tylko przelotem :-) Teraz jestem pod Radomiem.

    OdpowiedzUsuń