piątek, 19 lipca 2013

Ostatni kurs tego dnia

Jeszcze jedno zdjęcie z Maltanki wykonane wczoraj.
Poprzednie zdjęcie zrobiłem w drodze do Nowego Zoo poniższe w drodze powrotnej.
Pomyślałem sobie wczoraj że MPK dobiera jakąś specjalną ekipę do pracy przy tej kolejce.
Jechałem Maltanką wielokrotnie i zawsze spotykałem starszych panów z uśmiechem na twarzy,
dowcipkujących, miłych dla pasażerów, uprzejmych, bezpośrednich...
Tacy ludzie dają dodatkowe 100 punktów do przyjemności jazdy. :)
Kolejka Parkowa ma już czterdzieści jeden lat,
a ciągle sprawia ogromną radość dzieciom i...
 dorosłym też :)
NEX 7 + 10-18mm

2 komentarze:

  1. Ale pędzi... :)



    PS. Rafciu, bo moje pokolenie takie jest: pogodne, uśmiechnięte, miłe... :P

    ...psiakość, czy ja już jestem "starszy pan"? O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym pokoleniem to chyba masz rację, jeszcze CIe nie widziałem żebyś się nie uśmiechał :)

    OdpowiedzUsuń