sobota, 31 stycznia 2015

Hostessa

Na targach fotograficznych zwykle można zobaczyć tabuny facetów zwiedzających targi
z aparatami na szyi. Do aparatów założone są zwykle spore obiektywy.
Do tego kamizelka w stylu wędkarskim, i plecak ze sprzętem.
To są łowcy.
Cel?
Hostessy.
:)
Zawsze wydawało mi się to zabawne.
OK, to tyle tytułem wstępu.
Dziś jedno z bardzo niewielu zdjęć tego typu jakie w życiu popełniłem.
Zawsze w takich sytuacjach czułem się głupio.
Jednak ta dziewczyna bardzo mi się spodobała więc strzeliłem fotkę :)
Fotokina 2012
Kolonia
NEX 7 + Zeiss 16-70/4

1 komentarz:

  1. Praca hostessy to bardzo przyjemna praca, wiem ponieważ sama tak pracuję. Teraz planuję zacząć też pracę jako fordanserka. Widziałam, że tutaj https://www.fordanserki.eu/praca-dla-hostess-fordanserek.html szukają nowych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń