wtorek, 6 stycznia 2015

...badziewie w budowie.

Dzisiaj fota zrobiona w marcu 2012.
W czasach kiedy myślałem że w Poznaniu właśnie buduje się fajny nowy, nowoczesny dworzec.
Tak sobie wtedy myślałem.
Byłem pewieien ze gdzie jak gdzie ale w Poznaniu nie odwalą jakiegoś badziewia.
Tak sobie wtedy myślałem.
Dziś sobie myślę że fajnie byłoby gdyby wyremontowano stary dworzec....
Bo niby dlaczego teraz podróżny ma mieć mniej wygodnie niż 100 lat temu?
Wszyscy teraz tacy mądrzy, projektują na komputerach...
...a można odnieść wrażenie że doświadczenie przeszłych pokoleń zostały zupełnie zapomniane...
Kiedyś od kas było możliwie blisko na WSZYSTKIE perony, kiedyś tramwaj zatrzymywał się przed samym wejściem na Główny...

Dzis mam wrażenie że Poznań został pozbawiony dworca kolejowego...
...mamy tylko (jak wiele produktów w czasach słusznie minionych)
WYRÓB DWORCOPODOBNY...

NEX 7 + Zeiss 24/1.8
tryb panorama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz