poniedziałek, 15 grudnia 2014

Łan z okolic Ostroroga

Najfajniejsze we wracaniu do zdjęć sprzed lat jest fakt że nawet proste, pozornie nie związane bezpośrednio z żadną lokalizacją zdjęcia otwierają klapki w głowie.
Dziś własnie taki kadr sprzed kilkunastu lat.
Znalazłem w pudle te odbitkę i mimo ze to łan zbóż, kadr który mógł powstać gdziekolwiek, to od razu poczułem zapach tych zbóż, zobaczyłem twarze osób z którymi wtedy byłem...
Przypomniał mi się Dagobert, jego siostra Ilona, Roch...
Przypomniałem sobie strzelanie z broni myśliwskiej do rzutków,
długie rozmowy do późna w nocy o fotografowaniu, sztucerach, lornetkach i lesie, ognisko...
To był tylko weekend, ale z pewnością nigdy go nie zapomnę.
Okolice Ostroroga
Pentacon Six + Telemegor 5.5/250mm
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz