niedziela, 12 lutego 2017

...zimowy Toruń.

Ostatnich kilka dni spędziłem wiodąc spokojne życie z rodziną w hotelu Olender pod Toruniem.
Nie był to wyjazd fotograficzny, ale oczywiście trochę przy okazji popstrykałem.
Wczoraj umieściłem kilka zdjęć nadwiślańskich dziś trochę ujęć miejskich.
Jedno jest pewne do Torunia muszę kiedyś przyjechać sam, wyłącznie po to by fotografować...
Wszystkie ujęcia mniej lub bardziej tele to fantastyczny RX10M3,
wszystkie ujęcia mocno szerokokątne to A6000 + Sony 10-18/4.

Toruń z ratuszowej wieży...






Miasto przez ratuszowe okna...







Warto zajrzeć do wspaniałego kościoła
Niepokalanego Poczęcia NMP
(choć miałem wrażenie że na zewnątrz było cieplej... ;)


...wschód księżyca na pożegnanie...


...no i dworzec kolejowy... 



4 komentarze:

  1. No, Kościół Mariacki robi wrażenie. Wysokość sklepień około 27m od posadzki. Praktycznie taka sama jak w Mariackich w Krakowie i Gdańsku. W Polsce nie mamy wyższych wnętrz gotyckich, nieco wyższe ceglane są tylko na północy Niemiec. We Francji kamienna katedra w Beauvois sięgnęła 48m

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysokość wnętrza, ogrom witraży robi ogromne wrażenie.
    Miłosz, może wybierzemy się w cieplejszej porze na dzień dwa na fotografowanie do Torunia??
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach Toruń na ten rok, myślałem o wyjeździe na 2-3 dni połączonym z wypadem do Chełmna, gdzie jest najpiękniejszy widok na Świecie. Może uda się uzgodnić plany?

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się kadr z dworca. Klasyka kompozycji.

    OdpowiedzUsuń