wtorek, 21 maja 2013

...zamknięte w ramkę na zimę...

Ostatni weekend był dla mnie wyjątkowo kolorowy i pogodny.
Poniżej dwa zdjęcia tylko pozornie nie związane z koleją,
pozornie bo są to widoczki z okna pociągu.
Odkąd pamiętam zestawienie błękitu nieba z żółcią rzepaku i zielenią trawy
pobudzało moją chęć naciskania spustu migawki.
Ot tak po prostu, dla zachowania sobie tych kolorów na później.
Na czas kiedy kolorów brakuje, i to bardzo, kiedy dominuje szarość.
Polska w maju jest po prostu piękna:)



2 komentarze:

  1. Wiatm, od kilku dni przeglądam wszystkie wpisy po kolei w Twoim pawlaczu. Czytam teksty i podziwiam zdjęcia. Bardzo dobrze się to razem komponuje. Mam pytanie co do zdjęć, które mi się bardzo podobają, szczególnie jeśli chodzi o kolory - czy one, zanim trafią tutaj do pawlacza przechodzą przez jakiegoś photoshopa czy lightrooma?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa.
    Przed publikacją na pawlaczu zdjęcia przechodzą raz maleńką raz troszkę większa obróbkę w Photoshop Elements 6.0.
    Taaak nadal mam ten stary program.
    Lightrooma nie używam, robię bardzo rzadko RAWy.
    pewnie jakieś 95% zdjęć na FotoPawlaczu to jotpegi. Uważam że współczesne aparaty mają naprawdę wystarczające możliwości by zapisać dobre zdjęcie w .jpg
    Zresztą nie jestem (niestety) maniakiem techniki
    W fotografii intryguje mnie wiele rzeczy, edycja zdjęć jest dla mnie niezbyt ciekawą koniecznością.
    Serdecznie pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń