wtorek, 27 grudnia 2016

Koniec roku.

Kilka dni temu oglądałem dokument o fenomenie filmów
"Powrót do przyszłości" Zameckisa
Na koniec, głównym bohaterom zadano pytanie czy chcieliby się
cofnąć w czasie i czy coś by zmienili w swoim życiu...
Dobre pytanie.
Kiedy o tym myślałem doszedłem do wniosku że lista rzeczy które zrobiłbym inaczej byłaby niezwykle długa.
Ale cóż nie mam maszyny czasu.
Tak czy inaczej życzę Wam i sobie spełnienia oczekiwań własnych i bliskich,
spokoju w sercach i okazji do rejestrowania ciekawych kadrów.
Poniżej jedno z moich ulubionych miejsc w Warszawie.
Stanowczo powinienem tam częściej bywać z przyjaciółmi.
Serdeczne pozdrowienia!!
RX100M4

5 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i oczywiście serdeczne pozdrowienia z Pandolandu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam miejsca a chętnie bym poznał ... szczególnie w dobrym towarzystwie.

    Ciekawe jak bym zmienił swoje życie gdybym miał taki samochód ... a może w niewielkim tylko stopniu?

    Wszystkiego najlepszego, przyjemności z tego co robicie.
    Aby przyszły rok był lepszy niż mijający (a na pewno nie gorszy).

    OdpowiedzUsuń