wtorek, 20 grudnia 2016

...nastrojowo...

Motyw lampy w Warsie fotografowałem już nie raz,
jej ciepły kolor na tle wieczornego nieba,
wraz z odbiciem w oknie zawsze mnie fascynował.
Ten kontrast barw...
Dziś zaplanowałem sobie zdjęcie z lampą.
W Kutnie niedaleko torów, od strony Warszawy stoi kościół
który już kiedyś wykorzystałem do sfotografowania w ramie okna.
Wiem gdzie jest ten kościół, przygotowałem aparat, ustawiłem się,
zdążyłem zrobić dwie klatki, jedna była OK :)
Poniżej nastrojowa klatka z dzisiejszego przejazdu Warsem.
Cieszy mnie to zdjęcie bo myślałem że już w temacie okna w Warsie nic nie wymyślę :)

RX10M3

ps... ten sam kościół, okno, Wars...tylko że 10 maja zeszłego roku:
http://wylegala.blogspot.com/2015/05/dyptyk-z-oknem-i-wiosna.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz