poniedziałek, 15 września 2014

Jesień z A100

...w 2006 rozpoczęła się moja przygoda z pracą w Sony.
DSLR A100 była pierwszym i wtedy jedynym aparatem Sony z wymiennymi obiektywami.
Agnieszka która zajmowała się wówczas firmową stroną internetową,
poprosiła mnie o kilka zdjęć wraz opisem z jednodniowego wypadu na Jurę Krakowsko Częstochowską.
Żeby wszystko  było jasne, jakie były parametry wykonanych zdjęć powklejałem kilka fotek do powerpointa
opisałem i tak jej wysłałem. Finalnie na stronę o obiektywach trafiła po prostu moja prezentacja zamieniona na pdf.
Z dzisiejszej perspektywy wygląda to dość zgrzebnie...
Stare dzieje, ale miło się wspomina :)
Tutaj znajdziecie tę prezentację, nadal wisi, gdzieś głęboko ukryta na stronie sony.pl:
http://www.sony.pl/res/attachment/file/60/1163430965560.pdf


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz