niedziela, 10 lutego 2013

Wiosna 91

Znalazłem negatyw.
O dziwo opisany:
"Wiosna 1991
Okolice Czarnkowa (Dębe wiatrak)
ET"

Obejrzałem go i pomyślałem sobie że części tych zdjęć nawet nie widziałem na papierze.
Fotografowałem wtedy Zenitem ET z dramatycznym wizjerem i ogromna część zdjęć wychodziła mi nieostro.
Już myślałem że po prostu nie powinienem robić zdjęć bo tylko marnuję filmy...
Całe szczęście jakieś dwa lata później kuliłem Minoltę X300s i okazało się ze jednak się da ustawiać ostrość...
Na zdjęciach możecie zobaczyć mojego przyjaciela Arka.
Często brano nas wtedy za braci, my odpowiadaliśmy że owszem jesteśmy braćmi, ale jednojajcarskimi :)
To był niesamowity okres, każda rolka filmu była jak nowo odkryta ziemia,
każde oczekiwanie na wywołany film było jak wypatrywanie nowej wyspy na horyzoncie...
To był okres totalnej fascynacji Stachurą.
Pamiętam że zastanawiałem się czy bardziej kręci mnie granie na gitarze, pisanie piosenek czy fotografia.
Arek powiedział mi wtedy:
"Bądź Stedem z aparatem"
To był słuszny kierunek :)





...i na koniec takie trochę podrapane...

Zenit ET + Helios 58mm/2 lub Jupiter 135mm/3,5

1 komentarz: