wtorek, 17 lutego 2015

Terror

Dzisiaj znalazłem dobrą ilustrację do mojego wczorajszego emocjonalnego wpisu na fejsie...

"Dziś rano przeglądając wiadomości w internecie zobaczyłem kolejną informację o egzekucji dokonanej przez islamskich terrorystów. Tym razem poderżnięto gardło ponad dwudziestu osobom...
To kolejna wstrząsająca informacja.
Informacji towarzyszył filmik. Nie obejrzałem go. Wstrząsnęło mną to że przed nim umieszczono kilka reklam… Na przykład o promocji telefonów przed walentynkami… o znaczku z serduszkiem… Wstrząsające jest zestawianie takich informacji z takimi informacjami….
Nie mogę przestać o tym myśleć, kim jesteśmy do jasnej cholery? Kim!?
Czy naprawdę pieniądze to wszystko? OK jestem naiwny, ale dokąd to nas wszystkich zaprowadzi, co z naszymi dziećmi? Co z człowieczieństwem?
“Teraz, gdy już nauczyliśmy się latać w powietrzu jak ptaki, pływać pod wodą jak ryby, brakuje nam tylko jednego: nauczyć się żyć na ziemi jak ludzie” (GBShow)"

Poznań, okolice ul Junackiej
2014

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. przeraża mnie to również ale odbieram to jako takie dekadenckie potracenie wartości człowieczych jeśli tak można powiedzieć.

      Usuń