wtorek, 22 października 2013

RX10

Music Cam

2 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo podoba mi się ten aparat, chociaż moim skromnym zdaniem- przy całym zrozumieniu jego zaawansowania i unikalności- z ceną oderwaną na dziś od rzeczywistości. Piszę tylko o swoich odczuciach, dla mnie ten aparat mógłby powalczyć śmiało z m4/3, jest uniwersalny, uszczelniony, ma wszystko, czego potrzeba. Ale nie za prawie 6 tysięcy PLN... Szukając czegoś, co by mi dało podobną uniwersalność, kupiłbym NEX-6 z 18-200 za 2 tysiące mniej. Przy czym miałbym jednak większą matrycę i większy zasięg.
    Mam nadzieję, że cena ta jednak spadnie, co przyczyni się do sukcesu sprzętu na naszym polskim rynku (o innych nie pisze, bo każdy przecież jest inny), bo zasługuje na to. Po raz kolejny Sony zaskakuje mnie in plus swoimi konstrukcjami. Tak jest i w tym przypadku. Piszę to również jako potencjalny nabywca, bo szukam uzupełnienia do swoich wynalazków (przy czym z myślą o sezonie narciarskim za moment pewnie kupię RX100mk2 :)) Pozdrawiam Was! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest tani...ale złóż porównywalny zestaw w m43, tak zebyś miał odpowiednik 24-200/2.8, uszczelnienia, metalowy korpus, odchylany ekran, Eye AF itd... :)

    OdpowiedzUsuń