poniedziałek, 18 grudnia 2017

Kasia Kowalska

Zwykle prowadząc warsztaty zajmuję się uczestnikami i kompletnie nie mam czasu
na fotografowanie. Dziś znalazłem na dysku zdjęcie któe zrobiłem wiosną
w czasie pleneru zorganizowanego  przez Stowarzyszenie Fotograficzne Kreatywni
z Piotrkowa, zresztą Trybunalskiego.  :)
Wszystko działo się w jednym z moich najbardziej ulubionych miejsc
czyli hotelu Podklasztorze w Sulejowie. Uczestnicy fotografowali Kasię Kowalską
a że zwasze mam przy sobie mojego niezawodnego RXa Sto to i ja nacisnąłęm na spust :)
Znalazłem to zdjęcie i przypomniał mi się bardzo ciepły kwietniowy dzień...

ps. Pozdrowienia dla Kasi i oraz dla całej nieprawdopodobnie sympatycznej ekipy Kreatywnych.
ps2. No i oczywiście wielkie pozdrowienia dla załogi hotelu Podklasztorze :)

RX100 + blenda

1 komentarz: