wtorek, 27 maja 2014

RX100m3 (wszystkie ISO do pobrania)

Od niedawna fotografuję nowym ciekawym aparatem - DSC-RX100m3
To już trzecie wcielenie bardzo cenionego kompaktu RX100.
Zrobiłem dziś serię zdjęć na wszystkich ISO.
Musze powiedzieć że jestem pod wrażeniem, postęp w obrazowaniu jest zauważalny.
W skrócie, w stosunku do poprzednika, aparat ma:
  • nowy obiektyw (odpowiednik 24-70/F1.8-2.8)
  • ulepszoną matrycę EXMOR R (nadal 20 mpix)  
  • nowy trzy razy szybszy procesor BIONZ X 
  • filtr ND
  • wbudowany, wysuwany wizjer elektroniczny.
  • znacznie udoskonalony tryb fimowy (nowy kodek XAVC S, tryb 100kl/s przy Full HD)

W RX100m2 nie było możliwości zupełnego wyłączenia odszumiania w nowym modelu jest taka opcja.
Wykonałem serię zdjęć z odszumianiem i bez.
Jakość obrazu, nawet bez odszumiania jest znakomita, ostrość i ilość detalu robi wrażenie.
Wkrótce szerzej opisze aparat, dziś znajdziecie u mnie oryginalne pliki na wszystkich ISO,
jakość możecie ocenić sami :)
Uwaga! Pliki wprost z aparatu, pojedyncze zdjęcia dochodzą nawet do 19MB
Dropbox - RX100m3 all ISO

Update:
https://www.dropbox.com - A6000 vs RX100m2 vs RX100m3


ISO 3200, wyłączone odszumianie
ISO 3200, wyłączone odszumianie - wycinek

No i kolejny update:
Mój pierwszy filmik nagrany w kodeku XAVC S przy 100kl/s.
Zwolniony 4x i zmontowany WMM :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz