poniedziałek, 8 stycznia 2018

Sławna chwila czas jakiś temu

Się było jak zwykle w podróży.
Się myślało, słuchało muzyki, oślepiane było przez słońce.
W takiej chwili jest tylko tu i teraz.
Tu słońce i teraz muzyka.
...i miejsce Tylko To.
..i piwo z plastikowego kubka.
Się czuło że nie ma nic poza tym, nic więcej
Nie ma nawet następnego wagonu, nie ma poprzedniego.
Nie ma nic więcej.
Tak intensywna była ta chwila słoneczna.
2014
Wszystko to przypomniało mi Się gdy znalazłem to zdjęcie:


RX100M3

"Już od dawna wiedziałem, że łatwo można oszaleć. Nietrudno.
Nie myślałem jednak, że tak straszliwie łatwo. Z czasem zacząłem coraz lepiej się na tym znać.
Tak, że teraz mogę postawić zagadkę: jaka jest najłatwiejsza rzecz na świecie? Oszaleć!
I druga zagadka: jaka jest najtrudniejsza rzecz na świecie? Nie oszaleć!"

Edward Stachura – Cała jaskrawość




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz